Nytårskur og gydebanke vandring.

Lørdag den 6. januar, klokken 10.00 til 12.00.

Gjern fiskeriforening afholder gydebanke Vandring langs de nye gydebanker, foreningen vil vise de nye gydebanker frem og fortælle lidt om nye projekter i det kommende år.
Mød op til et par timers frisk luft og en gå tur langs vores fiskevand, og måske er vi heldige at se et par fisk på de nye gydebanker.
Vi mødes ved Teglværksgrunden, teglværksvej i Gjern.

Generalforsamling.

Torsdag den 1. februar, klokken 19.30

Gjern Fiskeriforenings ordinære generalforsamling.

Afholdes i Gjern Kultur og idrætscenter, Skovvejen 6, 8883 Gjern.

Dagorden er som følger:

1. Valg af dirigent og stemmetæller (e)
2. Formandens beretning
3. Regnskabet
5. Fastsættelse af kontingent
6. Fastsættelse af medlemstal
7. Valg af bestyrelse samt 2 suppleanter
8. Valg af revisor
9.Valg af 2 lodsejerrepræsentanter

Derefter er der kaffe.

Alle medlemmer er velkommen.

Arbejdsdag.

Søndag den 15. april, klokken 8.00 til ca. 12.00

Gjern å skal ses efter for væltede træer, affald og lign. Gjern Natur og Gjern Fiskeriforening har i fællesskab lavet en arbejdsdag, hvor ikke kun åen bliver set efter, men også stier, veje med mere. Vi mødes klokken 8.00 ved sportspladsen, sportsvej i Gjern. Klokken 9.30 er der rundstykker og kaffe på adressen Herredsvej 2 i Gjern. Ved middagstid samles vi igen på Herredsvej, hvor Gjern Borgerforening er vært for en pølse.

Medbring gerne redskaber og waders.

Deltag i denne dag, det plejer at være hyggeligt, og så er arbejdet til gavn for alle i hele sæsonen.

Fiskekonkurrence.

Lørdag den 5. maj, klokken 8.00 til 12.00.

Konkurrencen bliver afholdt i Resenbro put & take. Søens adresse er: Møllegårdsvej 56, 8600 Silkeborg. Der vil være gode præmier til de dygtige, ligesom der også vil blive udtrukket en god præmie på deltagerbeviset. Det koster kun 50 kr. for foreningens medlemmer at deltage i konkurrencen. Hvis du ikke er medlem, skal du ud over købe et fiskekort til søen. Der er tilmelding ved søen en ½ time før start. Foreningen vil sælge øl og vand til billige priser. Konkurrence reglement kan ses her.

Skjern Å Lystfiskerfestival.

Lørdag og søndag den 26 og 27 maj, klokken 9.00 til 17.00.

Gjern Fiskeriforening vil igen deltage i Skjern Å Lystfiskerfestival, hvor der selvfølgelig også kommer mange andre spændende foreninger, foredragsholdere, kastedemo, fluebinder, grej og meget, meget mere. Se hele herligheden her:http://lystfiskerfestival.dk

Spinnedag.

Søndag den 17. juni, klokken 11.00 til 15.00.

Mere info senere.

Klub mesterskab.

Lørdag den 1. september, klokken 15.00 til 21.00.

Nu har du chancen for at blive klub mester og dermed har du så håneretten et helt år! vi vil kåre årets klub mester som udover titlen også vinder fede præmier! Klub mesterskabet er kun for medlemmer af Gjern Fiskeriforening, til gengæld kan nye medlemmer optages uden indmeldelsesgebyr ved fremmøde på dagen. Mesterskabet bliver afholdt i lilleåen, nærmere bestemt Hadstens lystfiskerforenings fiskevand ved Bidstrup gods. Adressen er: Bidstrupvej 3, 8870 Langå. Forening vil sørge for at der er en varm grill klokken 17.00, så husk at medbringe mad!

Det koster 50 kr. at deltage!